Party i skogen

Vi kom fram tillslut igår efter en lång bil färd då vi svängde av på fel avfart, men vi lyckades komma fram hela iallafall. Jag såg älg för första gången igår och blev rädd att den skulle hoppa in i bilen, haha. Igår tänkte vi att vi skulle prata rejält men vid 2 sov dom flesta, vi hade riktigt kul iaf. Dansade lite men var riktigt trött! Idag blir det drag iallafall. Alla är ut vilade och redo för årets party, haha. Nej nu har jag precis duschat så jag ska dricka lite te nu ute i solen. Får se om sändningen tillåter att jag bloggar senare eftersom jag gör de från mobileo, haha. Nej tet kallar. Xoxo<3 försökte publicera en bild men de gick inte, ajaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0