sorry!

Förlåt, jag lovade ju skriva igår när jag kom hem från bion. Men det blev inte rikigt som planerat, vi skulle gå på "the unborn" men biljetterna var slut och vi kom LITE sent, haha. Vi gick och såg mammut iallafall och det sög, helt sjukt film som inte ens hade en handling + att den var 2 timmar lång. Tony var inte så glad på mig efter jag hade tjatat på att vi skulle se den, haha. Vi kom inte hem förän vid 12 och jag var helt död. Så jag deckade i sängen och orkade inte sätta på datorn.

lördagens + var när malin halkade i trappan, jag skatta så jag fick så sjukt ont i magen, HAHAH ÄLSKAR DIG!!!

Min helg var iallafall super, och jag har nog aldrig haft så kul som jag hade i lördags med mina älskligs tjejer som jag saknat som bara den. I fredags hade jag också kul. Började med skola till 2 och sedan åkte och jag Emelie in till stan och fika och kollade kläder och köpte nytt smink till mig, kom inte hem förrän halv 7 och vi var något stressade. Min bror var så snäll så han lagade mat till oss. Vi fixade oss och förfesta och spela guitar hero. Vid halv 10 tog vi tåget in till Kungsbacka och mötte lovely madde! Vi åkte ut till Hanhals på party och det var rikigt trevligt.

I Lördags sov jag och sedan traskade jag över till Natalie där jag och Malin låg och skrattade och fulade oss i sängen. Vi gick ner och handlade mat på hemköp och sedan gick vi hem och gjorde mat, vi skulle bara ha tjejkväll egentligen men det slutade i party. Vi åt och klippte oss, sedan ringde Simon och sa att vi skulle komma till majorna och vi åkte dit! Har aldrig haft så roligt på något som var så B, haha. Ni får se bilder när Natalie skickat dom. Vi åkte in till stan och träffa lite folk på BLVD sen gick vi och åt på kebabhouse.

Idag har jag varit i skolan, mitt lås gick sönder och jag blev sjukt trött och arg, vi gick ut och kom på att vi ville fika. Så jag Rana och Emelie traskade till K-mässan och fikade på espresso house och sen tog jag tåget hem. Hjälpe min bror som flyttade idag, vilket kommer bli mitt andra hem på hans soffan (David watch out!) hahah. Nu måste jag sova, eller kolla TV och plugga engelska men jag hittar inte mitt pappaer, ork!


Sov gott, xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0