trött på allt

Nej, har inte ens haft lust att skriva i bloggen nu på några dagar. För det första har jag ingen aning vilka som läser, för det andra har jag bara varit på kasst humör, så jag känt att jag inte ska skriva för det inte skulle bli så tråkiga inlägg. Jag kan inte säga att jag är super glad nu, är nog inte alls på topp denna veckan. Nej vad jag klagar, det ska jag inte göra men allt känns så meningslöst nu. Jag kan få sån känsla ibland att NU ska jag skita i alla som inte bryr sig, nu ska folk få visa om dom är rikiga vänner eller inte, nu lägger jag ner allt dåligt. Men sen kommer känslan som alltid finns där, den tråkiga. Nej nu får jag sova innan allt blir för negativt, har ingen lust att skriva idag.

Mikaela du var super duktig idag, i love u babuuu

Sommar nu tack!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Taaaack älskliiing! blev så grymt glad att du kom iaf:D älskaaaaaar daaaaaj<3

2009-02-06 @ 11:39:59
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/
Postat av: Natta

JAG LÄSER! <3

2009-02-06 @ 13:29:21
Postat av: amanda

hej Emma! vet inte om du kommer ihåg mig, men jag sa till dig och emelie förra fredagen att jag läser era bloggar? haha



Ville bara säga det så du vet att jag läser. Om du ville veta vilka, ;)ha ett bra looov och lägg dig i sängen med täcket över dig om allt känns skit.



det hjälper oftast. puss=)

2009-02-06 @ 16:44:31
Postat av: Emelie

jag är en trogen läsare, men det vet du. Nu ses vi inte på några dagar, men tro inte att slipper mig för det. Jag ska bomba dig med sms älskling och på torsdag ska vi ha världens bästa kväll!!!



I LOVE YOU

<3

2009-02-06 @ 17:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0