vakna sömnlös

vaknade från en sönmlös natt, där snittet sovtimmar var 2.. vaknade nu på morgonen vid 9 och gick upp och tänkte lyssna på musik och bara va i 2 timmar, tills jag somnade igen. Nu ligger jag i sängen och har inte lust att göra ett skit, kommer aldrig klara av att gå till skolan och se dessa 2 människor som äcklar mig något sjukt nu och bara får mig att gråta. Nu ska jag upp och fixa mig, ska med Johan till Kungsbacka ska kolla jeans och han ska köpa tröja. Ikväll ska jag till min bror och ta de lugnt, saknar Emelie för mycket och hon får ta och komma hem nu. Nu blir de mat för mig.

Idag kommer kameran med till min bror kanske.. Nu ska jag dra!

Peace xoxo


Kommentarer
Postat av: pernilla

rasmus? ligga med hans ex?

va fan är de för kille? usch,



emma, jag saknar dig <3

2009-02-09 @ 16:18:23
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/
Postat av: Emelie

JAG SAKNAR DIG!!!!!



på onsdag ses vi och jag ska verkligen försöka få dig på bättre tankar. Jag kommer aldrig förstå det som hänt och det gör så ont i mig bara av att tänka på hur ledsen du är <3 jag vill bara ta nästa tåg hem och ge dig världens största kram.



Jag hoppas du vet hur mycket jag älskar dig.

2009-02-09 @ 22:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0