2008

Denna bilden skrattar jag så jag gråter varje gång jag ser den, haha.
Förlåt Sebastian men jag älskar denna bilden, den påminner mig om 2008!


2 0 0 8!
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Ohja, nya saker hela tiden.
2. Höll du några av dina nyårslöften?: Nej inte alls, skulle träffa linda minst 10 ggr, det blev.. 0!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Nej, inte vad jag vet!
4. Dog någon som stod dig nära?: Nej, tur de!
5.Vilka länder besökte du?: Thailand, Italien, Kroatien, Spanien och Danmark
6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?: Lycka, mindre bråk & mer party
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?: 6 januari, 9-16 augusti, 12 september
8. Vad var din största framgång 2008?: slutat bita på naglarna!
9. Största misstaget?: sa upp allt med en viss person!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Alldeles för sjuk, urinvägsinfektion&halsfluss hela året, heja!!
11. Bästa köpet?: Spanien resan helt enkelt
12. Vad spenderade du mest pengar på?: Sprit och bio?!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja, verkligen!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?: Ronan Keating- when you say nothing at all
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Både&och
16. Vad önskar du att du gjort mer?: TÄNKT
17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Tagit förhastade slutsatser
18. Hur tillbringar du julen?: Med min familj!
19. Blev du kär i år?: Ja, verkligen!
20. Favoritprogram på TV?: Inte alls kollat mycket, men Sverige pussas&kramas var underbart med Björn
21. Bästa boken du läste i år?: Om en pojke
22. Största musikaliska upptäckten?: som jag gjort? Nja du
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?: De mesta
25. Något du önskade dig men inte fick?: nja, vet inte
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?: Hade italienska prov, sen kalas
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Ohja, kärleken
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?: det mest nytt
29. Vad fick dig att må bra? Vänner, spanien och en viss person
30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Björn!
31. Vem saknade du?: Många
32. De bästa nya människorna du träffade?: Mycke nytt folk!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0