dagens

Är ju sjuk och det ryktas om att influensan kommit till mitt hem, URSH! Jag känner mig helt matt, kan knappt stå på benen, och jag känner mig tvingad till att gå till skolan. Men mamma förbjuder mig, nästa fredag är det matte prov och jag förstår inte ett skit av detta jävla graf-kapitlet i matte B bögkursen! Men jag försöker, känns som jag måste ta tag i mitt liv när jag blir frisk, och vad hände med allt det jag skulle göra under 2009? Skaffa jobb, börja med körkort? Min första reda är nästan fast ställd iallafall. Miami den 30 mars, förhoppningsvis med Johan, you know we are so good at english! Så förhoppningsvis kommer jag och Johan äga Miami beach och N.Y shopping ställen under 16 dagar!!


dagens...
- 90% säkert till USA i mars!!!!
         - Inte så mycket posetivt idag!
         - Linda ska fixa min blogg när hon har tid, snygg är hon dingiraff.blogg.se

- Influensan, jippie!
          - En blåsa liknande sak i ögat stör mig
          - Ligger redan efter i skolan, då jag varit i skolan 1 dag denna terminen!
          - Varit allmänt deppig idag
          - Varit ensam
          - Ingen bra film
          - ORKAR INTE VARA SJUK

Det har mest varit negativa saker idag, imorogn blir det hemma igen. Denna jävla influensa, imorogn blir det internet shopping så jag blir lite gladare! Natti!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej min sjukling <3



det är inte försent att fixa jobb, ta körkort och allt det där än, bara för att du är sjuk en vecka av år 2009 förstör inte det dina planer, tro mig ;D åååhh vad härligt för dig med Miami, det behöver du, fast kan verkligen ta ledigt så länge från skolan? Hoppas du snart blir frisk, jag håller tummarna för jag vill verkligen ha dig tillbaka i skolan, tomt utan dig! <3 vad ska du shoppa för fint på internet?



jag älskar dig, men det vet du redan

2009-01-13 @ 17:05:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0