..

Dagen har varit helt upp&ner, känns som jag inte rikigt vet hur jag mår och vad jag vill. Har iallafall bestämt mig för att vända tillbaka mitt dygn eftersom skolan börjar på torsdag, och då ska man ju upp vid 7 igen. Imorogn ska jag iallafall luncha med mina älsklingar på Karma, ska bli skönt att träffa dom igen eftersom jag inte träffat Madde på hela lovet och Emelie bara 1 gång så blir det kul. Ska med mamma till stan imorogn med lovade jag, så det blir nog lite shopping. NK har ju börjar sin REA nu.

Här kommer iallafall dagens up&down

 - Vi köpte hem massa roliga singstar låtar, så vi har suttit och sjöngt 2 timmar. 
           - Har fått kontakt med en viss person som jag inte pratat med på ett tag.
           - Pappa kollat resa till Thailand!!!!!!
           -
  Såg mitt nya schema för våren, och det är rikigt skönt!

Det är en speciell dag idag som faktiskt gör mig ledsen.
          - Jag känner mig sjuk och inte alls taggad till skolan.
          - Känner mig nere idag och vill inte göra något, nog pga dagens datum.
          - Jag fick reda på en annan sak som gjorde mig väldigt ledsen/besviken.

Nej nu ska jag gå och muntra upp mig lite, kanske kommer dagen outfit om jag orkar med de, annars ska jag baka scones och dricka te och smoothie som jag gjort, SUPER GOD. Recept kommer kanske;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

För det första, du får inte lämna mig och åka till thailand, nej nej nej!!! och vad är det för speciellt med dagens datum? <3

2009-01-06 @ 22:17:44
Postat av: Emelie

För det första, du får inte lämna mig och åka till thailand, no no no!! och vad är det för speciellt med dagens datum? <3

2009-01-06 @ 22:19:38
Postat av: Emelie

Du får inte lämna mig och åka till thailand, no no no!! jag behöver dig här hemma, punkt slut. vad är det för speciellt med dagens datum? <3

2009-01-06 @ 22:21:05
Postat av: Emelie

Du får inte lämna mig och åka till thailand, no no no!! jag behöver dig här hemma, punkt slut. Och vad är det för speciellt med dagens datum? <3

2009-01-06 @ 22:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0