god morgon!

hoppas att alla sovit gott, vilket jag inte har. Hade sån konstig dröm i natt, som lika gärna skulle kunnat vara verklighet. Somnade inte förrän 4 i natt, och nu måste jag verkligen vända tillbaka mitt dygn, satte klockan på halv 11 första gången men vaknade klockan 9 av att jag var super törstig. Ställde klockan och somnade om på 2 röda, så nu vaknade jag vid halv 12. Ska ju ta tåget in 1 så jag får snart börja fixa mig. Iallfall, hoppas någon testade min smoothie?! eller..

Här är iallafall dagens schema:

- Fika med Emelie i Stan
- Möta upp mamma, shoppa lite
- Köpa ny mobil?!
- Sjunga singstar
- Lägga mig tidigt!

Nej nu måste jag kila, och snabba mig ganska mycket! Hörs senare, kamerna följer med idag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0