Jag vet inget längre..

Dagen  idag har verkligen inte varit min, varken igår eller idag ska jag säga. Tänker inte gå in på det men jag känner att jag inte vet något längre, jag saknar att vara glad och lycklig. Jag saknar mina vännen som inte bryr sig längre, och när man väl frågar om man ska ses pga något speciellt kan dom inte göra det för dom ska göra det dom alltid gör. Nu orkar jag inte längre. Jag vet inte vad jag vill med något känner jag, jag hade som nyårslöfte att vara ärligare mot mig själv, vilket jag tror jag skulle må bra över och ja, precis jag tror jag skulle de, men då måste jag ju någon gång börja med att vara det också. Känns bara så onödigt att lägga tid på folk som inte bryr sig.

Jag var iallafall inte i skolan idag, kände att jag inte hade någon lust eller kraft att ens resa mig ur sängen efter gårdagens bråk som gjorde mig otroligt ledsen och svag, kände mig helt ensam som jag gjorde förra hösten. Jag kände mig lika liten och ensam fast jag inte var de. Gick ut och tog en långpromenad och skulle rensa hjärnan, och jag gick långt, jag gick nere vid åby, vilket jag fick reda på när jag kom hem att en man hade blivit mördad där 2 timmar tidigare. Då kändes det som jag hade ganska tur.

Förstår mig inte på folk som vill såra personer, speciellt inte gamla vänner, pojkvänner och allt vad det nu är. Har pratat med Emelie ikväll som inte varit på topp humör, vilket jag kan förstå efter det en viss person sårat henne av. Det gör ont i mig för jag vet att det är samma för mig och jag känner precis vad hon känner. Man vill skita i det men det går bara inte, det finns där hela tiden men man vill bara att det ska försvinna. Som jag skrev i min bilddagbok för ca 2 år sen, jag hatar dig så, men ändå hatar jag dig inte, jag behöver dig, men ändå vill jag inte ha dig i min närhet.. jag hatar att jag behöver dig, men jag hatar att jag inte har dig. Det är så sant, att man aldrig nöjer sig, nu ska jag tvätta mig och så sen blir det sängen för mig.

Jag kan iallafall glädja mig åt att jag varit riktigt duktig idag, har gjort klart min bokrecension i svenskan och börjat lite smått på min hemtenta. På söndag måste jag nog plugga lite matte och jag hoppas jag får göra provet nästa vecka typ. Nej nu ska jag sova! Hoppas ni har det bra och mår super, kommentera gärna mera då blir jag glad!


Här var jag riktigt glad och lycklig, vi hade så sjukt kul här i skolan och vi var verkligen glada alla. Jag saknar hur tiden var då, jag saknar lyckan jag kände, jag saknar allt de. Emelie minns du "via direkt" på svenskan?<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Emelie

åh hjärtat, jag önskar det fanns något som fick dig att må bättre. Kanske att vi hinner ta en fika och prata om allt i morgon? Det tror jag vi båda hade behövt <3 Klart jag minns det, tider med dig som aldrig glömms. Vi får verklige försöka göra något bra av månaderna som är kvar på den här terminen. Egentligen borde vi klara allt tillsammans? jag känner mig i alla fall så jälva stark när jag är med dig. Utan dig vet jag fan inte vart jag hade varit i dag.



Jag älskar verkligen dig emma

Varje dag tänker jag på hur lycklig jag är över att jag har dig. Jag skulle aldrig lämna dig <3 <3

2009-01-24 @ 07:01:16
Postat av: Anonym

Jag saknar dig och snart åker jag :( Jag älskar dig! / alltid din Rasmus<3

2009-01-24 @ 09:51:49
Postat av: EMMA

Åh Emelie, du är underbar. Vi klarar allt tillsammans!

2009-01-24 @ 11:17:20
URL: http://emlilas.blogg.se/
Postat av: Louise B

Jag hade ett så kallat "seriöst snack" med mina tjej kompisar idag. Det vi diskuterade var förljande punkter; 1: Varför vi är så oerhört deprimerade för tillfället. 2: Hur beroende man egentligen borde vara av sina pojkvänner. 3: Varför pojkvänner inte blir lika beroende av sina flickvänner. 4: varför allting är så jävla sämst just nu.

Du är inte ensam. tycker för övrigt att din blogg är ganska trevlig att läsa.

2009-01-24 @ 21:38:18
Postat av: pernilla

ditt *

2009-01-25 @ 01:22:03
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/
Postat av: pernilla

även om vi ine ses läängre, eller så mycket så betyder de itne att jag släppt dig<3

är bara högst 4 meter ifrån ditt fönster :)

det vet du!

<3

2009-01-25 @ 01:22:28
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0