känner mig duktig!

dagens forts...

Vid halv 6 kom Natalie till mig, vi satt och pratade, jag drack te och hon bubbelvatten haha. Vi skrattade, gud vad jag saknat dig! Kollade på film och sedan kom min bror tillbaka med det kära guitar hero!! Om jag spelade, Natalie var min åskådare och tyckte jag var duktigt, var tvungen att slå Sebastians rekord det kändes förnedrande att ha de där, men jag lyckades inte. FAST NU INNAN JAG HOPPADE IN I DUSCHEN GJORDE JAG DE, HAHAHA! Jag tror jag är för bra.

Duschade och flätade håret eftersom jag inte orkade ha de hängandes, och det är ju bättre att sova med fläta (det sliter mindre på håret har jag hört). Gjorde ångbad för ansiktet för att rensa porerna och sedan en ansiktsmask. Så nu känner jag mig duktig. Imorogon blir det party i hanhals med Emelie och Madddddei, kuwwwl vi ska ha! Och nu hade jag tänkt att sova med va fan, det får nog bli då! KOMMENTERA MERA MÄNNISKOR!!!

Up&downs var längesen, här kommer dagens, hihi

- att träffa alla min söta classmates igen
         - att jag träffa Natalie
         - Att jag skratta mycket
         - Att jag varit duktig idag
- SKOSKAV, föck
        - att personer inte förstår
        - Saknade mina tjejer inte Natalie för hennevar jag med hihi
        - Slut på energi!


Fan ge mig klassfest igen, denna var underbar! LOVE SP2D



Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa kvällen hade vi idag:D

2009-02-01 @ 03:29:50
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0