måndag

Har varit en rörig dag, var på sjukhuset imorse för att kolla felet på mig och skulle ta ett antal prover. När jag då skulle sticka nålen i armen svimmar jag för första gången i mitt liv. Det var de värsta jag någonsin varit med om, jag trodde jag skulle dö och mådde verkligen dåligt. Nog om de, var ändå lite rädd i skolan att jag skulle svimma. Kom på när vi skulle gå från skolan att vi kunde fika och plugga matte, så jag Rana och Emelie gick till Karma och "plugga" jo vi fick gjort en del och vi förstog iallafall. Åkte hem och Johan kom förbi mig och var hungrig efter sin träning så jag gjorde middag till oss båda, vi kollade tv och gamla bilder när vi var små. Nu är hela resan till USA bokad och jag borde vara överlycklig, men ändå känns det som något är fel i mitt liv, vet inte vad de är. Förlåt för alla jag inte räcker till för, vilket nog är dom flesta i mitt sällskap. Nu ska jag iallafall sova, doktorn sa att jag behöver 8 timmar sömn minnst och nu får jag 6.. Natti!



Ta mig tillbaka till Spanien nu, med mina 2 älsklingar som jag behöver mest!<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi behöver dig minst lika mycket<3 Allt är fuckat utan dig

2009-01-20 @ 08:32:36
Postat av: Mickis

VIII LIGGER HÄÄR ÅÅÅÅH SAKNAR DIIIGG!!!!!<333

2009-01-20 @ 23:12:42
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0