Natten blev lång..

Kom hem vid kvart över 4 i natt och var inte i säng förrän vid halv 5. Har gått och varit arg hela dagen igår pga JVM-finalen, och alla som såg den förstår nog varför, Sverige förlorade iallafall med 5-1 till slut då Kanada gjorde mål så Markström var ute. Det var helt sjukt hur dåliga domare det var, dom var helt kassa!! Ursh va jag varit arg idag, nej nu börjar jag bli sjuk igen med, ont i halsen huvudet och i ryggen. Så nu ligger jag i sängen och kollar på OC vilket jag gjort i 2 timmar nu. Ska snart åka och handla mat med pappa tror jag. Ikväll blir det bara hemma kväll är rikigt seg och orkar knappt resa på mig. Nej nu ska jag fortsätta kolla på OC.

Pusspuss

HAHA, hittade nog världens fulaste bild på mig och Sebastian på min kamera, ojoj!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sötaste jag sett på länge hahah ;D Du får allt ta och krya på dig till på torsdag mitt lilla hjärta, då vill jag se dig i skolan!!! <3 Hur gött är inte vårt nya schema då? har du sett det eller? Vi börjar fan 1 varje torsdag, känn på den ;D

2009-01-06 @ 20:03:58
Postat av: Emelie

Sötaste jag sett på länge hahah ;D Du får allt ta och krya på dig till på torsdag mitt lilla hjärta, då vill jag se dig i skolan!!! <3 Hur gött är inte vårt nya schema då? har du sett det eller? Vi börjar fan 1 varje torsdag, känn på den ;D

2009-01-06 @ 20:05:37
Postat av: Mickis

goo bild:)

2009-01-07 @ 21:09:40
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0