Söndag

söndag, söndag, söndag. Ja vart ska jag börja egentligen? Jag tror att nästa alla söndagar ser likadana ut, nästan jämt iallafall!

Igår var det inte meningen att jag skulle göra något. Jag skulle dega hemma i soffan framför tvn men världens största godispåse som pappa hade varit och handlat med mig. Min bror kom och lagade mat till mig, Johan, Andreas och Emelie. Det var gott trots att jag ätit pasta dom senaste 4 dagarna. Men Viktor, Eric och Daniel kom över till mig och vi sjöng singstar, drack "vincider" och öl, jag drack inte öl, haha! Vi hade riktigt roligt och det var super längesedan jag träffade mina gamla classmates! Vi gick och käkade på franks sen gick jag hem och sov!


Idag vaknade jag vid halv 12, och gick ner och kollade lite tv med mamma, gick upp och tog på mig och åt lite fort sen åkte jag ner och kollade när dom hockeyfreaksen spelade match! Det var en rikigt rolig match fakitskit (tror jag blivit lite hockeygalen). OJ MÖLNDAL VANN, med 3-2. Det var en rolig match iallafall, jag åkte sedan med pappa och köpte ny mobil, heja det behövdes. Blev en W890i, en brun för omväxlig i like it. Åkte hem till farmor och hjälpte henne med lite saker sen åkte pappa hem och gjorde god mat. Bestämde att jag skulle på bio med min älskade bästa vän. Och oj vad roligt vi hade, filmen var mindre kul helt seg. Vi såg iallafall bröllopsduellen, inte värd att se faktiskit. Träffade Daniel H, Philip pch Jesper på spårvagnen, och sedan träffade vi Johan och Jonas på bergakungen. Nu ligger jag i sängen och har för ont i nacken, känns som jag har feber med, ska kolla de. Skola imorogn kan inte missa mer nu. Sov gott lovers.


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0