super fest, super nyår!

Nu hade jag tänkt att skriva ihop lite mysigt om mig nyår, som förövrigt har varit helt toppen. Hoppas eran med varit de, och att ni inte fick i er allt för mycket av det goda!

Min dag började iallafall att klockan sattes på 10 för jag&Johan skulle fixa mat och städa. Ohja det var en del, vi åkte till Maxi och handlade massa mat, men som vanligt på nyår är väl de flesta sakerna i butiken slut så vi fick åka vidare. Skulle till systemet så vi åkte till Coop i sisjön, vi sprang runt där inne och hittade massor av glitter och glamour till vårans dukning. Åkte hem och fixade sallad, potatis och städade i ordning. Mamma kom och hämtade mig vid 4 och då hoppade jag in i duschen, hade lovat Johan att vara hemma hos han vid 6 igen, men gud va det tog långtid att fixa sig, trodde jag inte alls att det skulle ta, men vid kvart över 6 åkte jag till Johan och vi började fixa lite men köttet. Vid 7 kom de första folket som skulle käka nyårsmiddag med oss och det var jag, Johan, Jonas, Emelie, Elsa, Viktor, Eric och Ellen. Vi hade super trevligt och god mat var det med! Efter maten satt vi och snackade och glömde av efterrätten helt, vi gick ner till baren och skrattade och dansade, vid 9 kom resten av folket och vi hade sjukt roligt. Alla var helt galna och dansade hur mycket som helst, vid 12 slaget gick vi ut till parken och sa gott nytt år till alla och sprutade champange. Sedan gick vi in till Johan igen och fortsatte festen, vi hade rikigt roligt och alla mådde bra! Tack för en super lyckad kväll som slutade sent, detta gör vi om!


 
Fler bilder finns på facebook



Nyårsdagen
var jag Johan, Emelie och Viktor (aka gurra-kissimurra, hahah) på bio. Låt den rätte komma in, se den inte för den sög verkligen. Inte alls bra, handlar om vampyrer vilket jag tycker är överskattat, men jag har lovat mig själv att jag ska gå och se twilight ändå. Ne nu ska jag återgå till filmen. Puss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Bästa nyår jag varit med om, underbart folk verkligen <3

2009-01-03 @ 01:30:16
Postat av: Alina

GODNATT! :)

2009-01-03 @ 01:32:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart är din klänning köpt?

den var as snygg!!!

2009-01-03 @ 17:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0