vi hade iallfall kul!

Idag var en rikigt seg dag i skolan förövrigt började jag halv 10 och slutade 10 över 12. Vid 2 skulle vi fota i studion så vi skulle vänta, fick studion vid 1 istället och vi hade rikigt roligt, Rana skulle fota olika personliheter och Emelie och jag ställde upp som modeller, och oj va snygga vi var! Efter fotade jag Johan och bilderna blev super, sjävklart får jag bara med sommarbilderna vilket gör mig så sjukt irriterad! ÅH, men dom var bra dom med, men dom andra var ändå nej fan va arg jag blir. Monica kom och hämnade oss efter skolan, snäll är hon och vi åkte hem till mig och pluggade, eller Johan skulle plugga och jag hjälpte honom. Vi pluggade åt och sedan somnade vi båda i sofforna haha. Vaknade när Johan skulle träna vid 8 och jag somnade igen, inte rikigt meningen. Men blev sedan väckt av att Rasmus ringde och väckte mig och skrattade åt mig, haha. Har bara legat i soffan och degat och inte gjort många knop. Nu får ni se lite söta bilder från idag!


Pluggis och för porrig lärare!!


Pluggis och för porrig lärare!!

Fotbollstjej!

Tönt, fast ser mer mobbad ut

Fjååårtizz, hallå eller

Emo-Emelie!

Schtekar-Johan!



Nu ska jag sova, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0