mysigt

Hej bloggen!

Nu sitter jag hemma hos Malin och klockan är alldeles för mycket för att vi ska upp tidigt imorgon! Men har man mys kväll med Natalie och Malin så har man, haha.

Malin är så fin


Idag var jag i stan med mamma, pappa, robban och sussie.. var trevligt och ha lite besök från stockholmstrakterna. Vi käkade dock på ett helt segt pasta ställe, brevid pizza hut i Göteborg, ursh det var inte någon höjdare! Vi åkte hem och myste och kollade lite Lotta på Liseberg och åt god mat. Sen åkte jag och Natalie till Malin och nu har vi ätit massa choklad, chips och dipp.. yes vi har det rikitgt mysigt. Har precis kollat på hitta nemo och vi garvade jävla massa "just keep swimming" HAHA jag älskar doris. Nej nu sitter dom här tjejerna trötta och kollar på ally mc beal? jag vet inte haha, är inte så inne i det. Tror vi ska fundera på att sova snart. Imorogn får vi se om vädret låter mig åka med mamma och pappa ut med båten, man kan ju hoppas att det är lite bättre väder än vad det är nu 16 grader och piss regn, fy!

Nej ha det super så hörs vi imorogn ska försöka få med mig pappa och kanske köpa mini dator imorogn om det är dåligt väder, i hope so! haha.. Natti!

peace&love


Kommentarer
Postat av: Emelie

Woho, emma är med i spelet igen.

Trevligt att du kom tillbaka, du har varit extreeeeeeemt saknad ska du veta

2009-08-16 @ 20:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0