who´s back?

YEY!
I´m back, hoppas att det är några som tycker det är roligt att läsa denna bloggen om jag drar igång den igen!

Well,well.. nu sitter jag och borstar tänderna och funderar på vem fan kom på att tandborsten skulle se ut just som den gör? Det är ganska kul att tänka, fast när de går för långt blir det bara jobbigt.. som när man sitter och säger samma ord 100 gånger och sen bara det låter konstigt. Kom på för ungefär en halvtimme sen när jag tog kort på mitt nyvakna jag, att jag saknar att blogga, att skriva av sig om något som bara jag kan bestämma sen får ni välja om ni vill läsa eller inte.

Avbrott för tandborstning


i´m back again! haha.. Sitter och funderar på vad jag ska hitta på just nu. Lyssnar på Regina Spektor vilket jag helt fastnat för, hon är underbar och jag tänker på när jag och Filip stog och lyssnade på henne och kramades i regnet under hultsfred, FIIINT!

Igår var jag med mina underbara, Limour och Natalie.. vi käkade sjukt go mat hos Limour, sen var vi i stan för att träffa några vänner, och jag träffade min underbara malta-lover! Dock hade jag en mindre rolig natt, men va fan, tiden löser problem inte sant? Nej nu märkte jag att klockan redan var halv 3 och jag borde fixa mig lite eftersom några kompisar till
mamma&pappa kommer hit från Stockholm ikväll. Vi hörs senare och det lovar jag, haha!

En nyvaken jag!

peace&love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0