7 timmar

..tills det bär av till Landvetter för att hoppa på planet till usa. Känner mig inte ens pepp på att åka och fråga mig inte varför. Det kommer säkert bli jätte mysigt men fan nu..

idag har varit en sjuk dag, lite upp och ner till och från. Har iofs skrattat åt Lukas hela morgonen (dagen) vi låg och kollade på sveriges smartaste barn, och jag var grym tillskillnad mot Lukas haha. Gick med han till spåret vid halv 7 och sen gick jag och käkade pizza IGEN, för tredje dagen i rad. Okej jag känner mig tjock nu, haha.

Packar förfullt här nu, haha. Det går inte alls bra, jag orkar inte och vet att jag kommer glömma hälften iallafall. Känns inte okej detta, väldigt ostrukturerat inlägg. Stackars er. 

Min packning är inte okej.. nu ska jag fortsätta! Jag saknar lite, men det är skitsamma nu.

Be with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0