Biblioktet

Nu sitter jag och Emelie här i bibblan och chillar på´t. Vi har nyss haft italienska prov och det sög, det gick inte super kan jag väl påstå. Men men, vad gör man inte. Nu sitter jag här och är sjukt hungrig, orkar inte gå och köpa en macka för 12 kronor men jag känner mig ganska tvingad, en te skulle sitta fint nu med!! heja. Jaja, ikväll är det träning igen, afro power men mamma och Emelie, herruguvd va roligt, och vi får shaka asssssss! Får se om jag orkar gå ut ikväll känner mig rätt otaggad eftersom min mensvärk tagit över halva min kropp, ursh!! Men vafan man får lida ibland.

Nu tror jag att vi ska kolla på lunch konserten och köpa te och kolla in sexy boy lite, muuummma! Får se om jag kanske orkar skriva sen, undra om jag slutar 1 eller 2, det måste jag kolla nu. VÅR IS IN THE AIR, nu ska jag ut!

pussgurka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0