Emelie Block


Tack för du finns, aldrig i mitt liv trodde jag att jag skulle kunna komma en person så nära som jag kommit dig på så kort tid. Vi är som syskon, små bråkar, tjaffsar och kan säga precis vad vi vill och tycker om varandra. Efter att jag kännt dig i snart 2 år, jag vet endast två år vilket känns som hela mitt liv kan jag verkligen säga att jag älskar dig. Jag gör det verkligen och säger det inte bara för att säga de. Jag uppskattar mest i världen att du bryr dig till 1000 om mig, tro inget annat. Jag bryr mig om dig minst lika mycket. Jag vill bara att du ska veta att vi är så bra för varandra och att jag aldrig skulle klarat mig utan dig, det går inte. Det är du, det är jag det är VI.





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, fy fan vad underbar du är mitt hjärta. Jag är så glad att vi står varandra så nära som vi gör och att jag verkligen kan lita på dig i alla lägen, bästa minnena delar jag med dig. Det finns människor här i världen som jag skulle klara mig utan, men emma, jag skulle aldrig orka med livet om inte du fanns vid min sida. Att veta att du alltid finns där gör mig till den lyckligaste i hela världen.





Jag älskar dig.

2009-03-03 @ 12:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0