Florida

Nu sitter jag här i våran super stora och fräsha amerikanska hus, det är super skönt och varmt som bara den. 35 grader har det varit idag, och jag klarar mig gott och väl. Tråkigt att nu när jag är inne på datorn sover alla sötnosar hemma i Sverige, klockan är ju bara 7 här(a). Har varit och kollat lite kläder och skor m.m idag på ett köp centra, sjukt gött, och inne i Victoria´s secret affären dog jag nog. Jag ska köpa hupp halva affären innan jag åker här ifrån. Kan någon starta upp en VS affär i Göteborg?!?!?! TACK!

Nej nu ska jag hjälpa till och laga mat, eller kanske bada i poolen. Jag får se, nu är livet underbart, skicka sms till mig jag saknar er lovers där hemma!

Tänker på dig, dig och dig och dig!

Puss på er, jag är amerikanare nu!

Har fått för mig att jag ska gå sista året på gymnasiet här nere, underbart!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ska inte gå sista året där nere, du ska komma hem och stanna här hos mig.



JAG SAKNAR DIG FÖR MYCKET EMMA <3

2009-04-01 @ 17:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0