kraften att orka

Idag har varit en seg dag, förstår inte hur jag kan vara så trött som jag är, det är ju sjukligt. Började skolan 1 dag så det var rikigt skönt, men trotts det var jag ändå helt död. Slutade halv 5 och tog tåget hem. Skulle flytta rummet, men hade ingen ork så jag la ner och satte och kollade lite kläder istället på internet som jag ska köpa i USA. Jag åker snart, jipppiei! Vid 8 gick jag hem till Johan och kollade hockey, vilket inte slutade bra alls, förlunda förlorade och lika så brynäs. Och jag somnade i soffan haha. Kom hem för en stund sen och ska hoppa in i duschen. Sen ska jag lägga mig och kolla klart på Kalle och Choklad fabriken! Sebastian ringde mig förut med, och jag blev glad. Han är så efterbliven jämt när man pratar med honom, haha. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. I helgen blir det party med mina älskade spice    girls, love it! Hittade också världens sötaste bikini från HM som jag beställer imorgon, hejjja! Tandläkaren imorogn med, SUG!


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0