u-samtalsdag?

vakade vid 11 mamma och kom hämtade mig hal 1 för att åka ner till kba för u-samtal, heja! Gick inte super precis kan jag inte påstå, men men. Mötte upp Emelie som hade klippt sig, vi tog tåget in till stan och skulle plugga matte. Vi kollade runt lite i affärer och så hittade jag självklart massa saker jag vill ha, bara för jag inte får köpa nu. Satte oss på kosmos och pluggade matte, och ja vi fick faktiskit ganska mycket gjort. Vid 5 tog vi tåget hem, och helvete va det snöa?! Jag trodde de skulle bli vår igår, men fan inte de. Snö för hela slanten och nu är det säkert 3 dm snö här, inte okej! Ligger och snackar med Jesper och Joakim, länge sen jag snackade med dom. Och dom är ju underbara, jag saknar er pussisar!(K) . Imorogn ska jag nog ut med mina lovers. Puss




Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar att göra minen och ha genomskinliga tröjor?

2009-04-16 @ 17:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0