underbart

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

Denna helgen har varit perfekt, jag har träffat nya underbara kompisar
som jag kommer hålla varmt och hjärtat. Vi har haft super kul, garvat mesta
tiden och vi alla har samma humor så vi skrattade så att tårarna rann,
utan att vi egentligen visste ett skit. Men vi gjorde de till vårat och vi hade extremt
roligt åt de. HEJPA! Nu ligger jag i sängen och tänker, funderar på varför folk gör en
beroende, att man inte kan lägga den åt sidan av livet. Jag önskar jag kunde och det
jag allra helst skulle vilja är att glömma. Denna helgen gjorde mig stark, jag fick nya
krafter tack vare mina spice girls, ni är underbara!! Men jag önskar jag kunde stanna
där hela tiden, aldrig åka hem, aldrig gå till skolan bara vara. För det var precis vad jag
gjorde. Nu ska jag lägga mig, känner mig så ledsen att jag bara vill ha någon att krama om.
Kom hit J!  Nej nu ska jag in och tvätta mig sen sova. Jag och Carro la oss inte förrän kvart i
6 imorse, efter 2 timmar ute med älgarna, snack och drinkar, det var underbart. Back to reallity
imorgon. På onsdag ska klassen vara med på inspelning av Andra Avenyn, sista avsnittet,
spännande. Nu ska jag sova! Bilder från helgen hittar ni på facebook under mig Emma Larsson.
Jag tänker på dig


Kommentarer
Postat av: Nattow

Seriöst. Utomlands resa i sommar, med SPICE GIRLS!

2009-03-01 @ 23:23:48
Postat av: Anonym

Du får gärna smsa om du är ledsen, jag vill alltid försöka hjälpa dig så gott det går <3 Vi får hitta på mycket roligt med ja, du vet vilka jag menar ;D

2009-03-02 @ 20:36:29
Postat av: Emelie

Det var jag som skrev inlägget

2009-03-02 @ 20:37:13
Postat av: Anonym

jonas?

2009-03-04 @ 16:07:47
Postat av: Anonym

jonas keszei johans kompis??

2009-03-04 @ 23:08:50
Postat av: Anonym

jonas keszei johans kompis??

2009-03-04 @ 23:09:35
Postat av: EMMA

Johan håll käften:p

2009-03-04 @ 23:09:50
URL: http://emlilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0