vecka 11

ursh, denna veckan tar nog kol på mig. Att det är party hela helgen och jag ska vara på topp hjälper inte så mycket. Nog att vi har slapp linje i media, men när det väl kommer prov och inlämningar så blir det kaos. Har italienska prov imorogn och matte prov på fredag, vilket jag inte fattar något av dom. Känns som jag har så mycket att göra, fast jag hör andra som har 4 prov och 3 inlämningar på en vecka. Men va fan, det känns mycket är det okej :(. I helgen blire party för hela slanten, trevligt trevligt. Känner mig istortsätt död idag, hade inte alls någon jobbig dag i skolan, snarare att vi flabbade hela dagen drack te och kollade in en sjukt sexig boy. yäyä, tränade idag men Emelie, heja vi var super duktiga tycker jag, dansaerobic super kul var det verkligen, hihi vi träffade på marcus med som skulle träna body pump. Ja så kände man sig lite klen. Imorogon blir det iallafall afto power dance med mamma och Emelie, helvete vad vi kör hårt här nu. Känner iofs att jag måste träna upp mig inför miami beach 09! snartsnartsnart.

onsdag
italienska prov ohno, plugga matte, träna, ut?!
torsdag
leeeedig, heja! utveckligsamtals dag :( 12.50 hejdå skolan
fredag
MATTE PROV x( , utgång med mina girls?! får se om jag är taggad på de.
lördag
ajajaj, detta partyt i fjärås men Emelie och hela party the gang! taggataggatagga
söndag
sovasovasovasova?! pluggaaaaaaaaa

 ajaj, detta är min tunga vecka, nej jag ska inte klaga. Nu ska jag sova iaf! pusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0