vi är numera Andra avenyn stjärnor!

Hejhej bloggen!

God, va längesen det vad jag började ett inlägg med hej, haha. Men men, det är alltid trevligt med lite variation. Yes idag har varit en livfull dag, rolig, seg, ont och jag det flesta känslorna har varit med idag. Dagen startade vid kvart över 6 då jag klev upp ur min varma säng, ursh det var hemskt. Vid halv 8 tog jag tåget och buss ut till Lindholmen där vi skulle spela in Andra avenyn. Det var rikigt roligt, i början var det lite segt, kändes dumt att stå och mima till folk man knappt känner, men va fan det fungerade ändå. Jag och Alex stog mest och skrattade hela första scenen. Vi spelade in massa scener där jag skulle stå och dansa uppe i boxningsringen, ursh. Känner att jag verkligen kommer synas vilket jag inte ville. Menmen, vad gör man inte, skådespelarna var rikigt trevliga och roliga och jag skrattade i stortsätt hela tiden, fick host attack innan vi skulle ha tagning, hahah.

Vid halv 3 va vi klara och jag, Emelie och Rana tog bussen till stan och tåget matchade vi perfa! Hade så sjukt ont i huvudet att jag knappt kunde cykla hem. Träffade Pernilla på vägen hem med, alltid roligt och träffa den bejben! Kom hem och sov i 3 timmar för jag trodde min huvudvärk skulle gå över, men jag hade fel. Vaknade sedan upp med världens huvudvärk och trodde jag skulle spricka. Men de fick över när jag sov lite till hihi. Är rikigt seg och saknar någon att mysa med. Lite besviken på att folk inte hör av sig heller, ursh nejnej. Snart åker jag till Miami och NY, är så happppy,hihi! Bara 26 dagar kvar. Nu ska jag ner och käka kärleks mums och sen ska jag lägga mig och kolla på en film, konstigt nog är jag trött.

Satt och kollade runt lite och hittade en väska jag ska beställa imorogn om allt tillåter, den är för snygg och jag är kär hihi. Nej nu ska jag ner, take care









xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0